Citat:
Ursprungligen postat av Hobbes
Rekommenderar verkligen THE SWAMP THING (2019)!
Hur den kunde läggas ner är för mig en gåta. Uppenbarligen finns det ingen bra förklaring - att de inte fick bättre deal med skatterna är ju inte ens bekräftat.
Forbes.com
Hur är showen - den börjar enligt mig rätt långsamt. Vi introduceras till de olika karaktärerna som vi kommer att följa. Hela atmosfären och känslan av träsket är enormt bra framställt. Hela showen har en underbar "supernatural" känsla och inslag som verkligen jag iallafall gillade skarpt.
Sittar och dagdrömmer om att Prime eller Netflix tar upp serien - den kändes lite forcerad på slutet. Något som förklaras av att 13 planerade avsnitt blev bara 10. När det verkligen tar fart händer allt på en gång - upplevde att de avslutade nästan med en invit nästa ägare av seriern. Hoppas, hoppas, hoppas den tas upp igen.
Hur DC tänkte här har jag ingen aning - önskar verkligen alla i styrelserummet som röstade fram beslutet att lägga ner seriern massiv raket diarre på väg till jobbet fast i en bilkö.  Dock nöjer jag mig med att veta att The Boys driver med DCs superhjältar och uppenbarligen ägde de rättigheterna tidigare till The Boys.
|
Först tänkte jag att en ansvarig tv-kanal lagt ner serien, och att DC inte hade någon mer information. Men jag ser ju nu att det är deras egna streaming-service? Är det WB som driver det?