Visa ett inlägg
Gammal 2019-01-08, 11:07   #5326
pepplez
Registered User

pepplezs avatar

Reg.datum: Jan 2013
Citat:
Ursprungligen postat av Ozziking Visa inlägg
Hepp.

Jag har nu blivit avstängd från skolgymmet då de anser att jag tränar "för" mycket (eftersom att jag inte håller "motionärsstandard"). Och vill nu ha läkarintyg på att jag inte lider av ortorexi eller liknande.

De tycker också att jag äter nyttigt. Vilket tydligen är dåligt. Med det sagt så har de inga grunder på hur min träning eller kost ser ut/är programmerad, eller tar hänsyn till att jag typ käkat 2,5kg godis inom loppet av två dygn och/eller att jag äter mycket och bra mat. De ser inte ens hur min fritid ser ut här på folkhögskolan.

Har sagt att jag gärna är öppen och förklarar mina tränings (främst) och "koststrukturer" för att de inte ska behöva oroa sig, eftersom jag tycker det är väldigt kul och intressant. Men tydligen så är det inget de vill ta hänsyn till.

Ifrågasatte även deras beslut och skällde på deras anklagelser. Försökte få dem att förstå min nivå inom det här, de satt mest och skämdes när jag förklarade begrepp och teorier inom träning och kostprogrammering som de inte har någon aning om.

Kul att få det uppslängt i fejset igen. Är så himla frustrerad just nu. Snacka om att inte stötta atleter med satsning.

Skulle det varit annorlunda om jag skulle sett mer muskulös ut och inte haft en förstörd kropp efter flera år av självsvält? Antagligen.

Kommer jag strejka? Japp.

Så fort man sticker ut lite så blir man direkt satt i ett hörn. Jag har aldrig anklagat någon här för deras "fel" eller deras "vanor" eller "rutiner". Är trött på att alltid bli omkringknuffad och aldrig få pepp eller stöd i min träning från "vanligt folk". Vill bara tillbaka till ön och crossfitboxen nu och umgås med folk som har samma ambitioner som mig.

Usch, vilken usel start på veckan.
__________________________________________________ _

All min noggranna planering om rehab och träning helt åt helvete.

Jag som precis hade påbörjat mitt projekt "Chicago shape" och min x-fit karriär. Var så sinnesjukt taggad.

Helvete.
Fy fan, det där låter ju riktigt runkigt. Beklagar. Finns det ingen "högre instans" du kan "överklaga" till?

Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
folk har spenderat en hel dag på en strand och badat och nu regnar det och de springer för glatta livet för att ta skydd så de inte ska bli lite blöta...här saknas verkligen logik
pepplez är inte uppkopplad   Svara med citat