Citat:
Ursprungligen postat av trädgårdsmöbel
Kommer ni ihåg för ett gäng år sedan Jersey Shore, Zyzz och liknande fenomen och även deras föregångare (vilka de nu kan ha vart)?
Unga män (oftast) som företrädesevis tränade överkropp och gjorde detta ordentligt, men simultant som de gymmade så partade de hårt? Väldigt utseendefixerade unga män som allra helst ville ta av sig tröjan i situationer som det kanske var opassande att ta av sig tröjan i?
Mourtenlinnen, för små t-shirts, solariebränna, stylead frilla och till detta ett ofta ganska störigt "här är jag"-beteende? Gärna ett par douchiga tribal-tatueringar till detta med.
Vart har den här subgruppen av gymmare tagit vägen numera? Har de dött ut? Nutidens varianter av störiga gymmare tränar crossfit i tights, har otydbara tatuerings "sleeves" istället för tribals, och sätter upp håret i en manbun, men det är inte samma grej - det känns som två olika kategorier människor.
|
Finns de inte kvar på de "vanliga" gymen då? Det var år och dag sedan jag var på ett gym. De få gånger jag ids styrketräna gör jag det i garaget så jag slipper spännbögar och liknande pack.