Visa ett inlägg
Gammal 2018-08-01, 16:14   #5056
AriGold
Registered User

Reg.datum: Feb 2012
Citat:
Ursprungligen postat av Ozziking Visa inlägg
Läkaren ringde i em. Fantastiskt.

Prover/MR visade en normal hypofys och att mina HL-värden (?) stabiliserats. Kommer ej få påbörjad behandling för att de vill se att kroppen börjar producera T själv. Faktum kvarstår dock att mitt T är lågt som as och att min *** inte fungerat på 1 1/2 år.

Detta innebär också att jag kommer få gå runt och må som en påse skit. Nu när jag har gått runt i full förhoppning om en påbörjad behandling, eftersom det var det första hon nämnde vid besöket.

Jag känner för att ge upp. Det känns inte värt att satsa på någonting längre, så jag tackar för mig.

Ha det bra, tack för ert stöd här på forumet allihopa. För er som följt min resa - Uppskattar er!

Ozziking, out.

Skickat från min iPhone med Tapatalk
Hallåj!

Se det här som det ultimata tillfället att vända på din situation. Att ge upp är inget alternativ för dig, du har på tok för mycket disciplin. Eftersom att du anser att allting är så illa det kan bli nu rekommenderar jag dig att ta åt dig av de tips du fått av andra erfarna medlemmar i denna tråd. Hoppa på ett schema som tillåter dig träna 3-4 dagar i veckan utan att du sliter ut dig, ät mer än vad du förbrukar och vila resterande dagar i veckan. Ge din kropp en chans att återhämta sig och lägg på dig lite kroppsfett.

Jag vet att du antagligen inte vill höra något av ovanstående men visa ditt kontrollbehov att det är du som bestämmer och inte vice versa. Du är ung och har så jäkla mycket framför dig. Kör hårt nu, jag tror på dig!

AriGold
AriGold är inte uppkopplad   Svara med citat