Citat:
Ursprungligen postat av Lennix
Jag la mig på 2000kcal måndag - torsdag förra deffen och körde 3 månader och gick från 126kg-114kg så det var inga problem den gången :P Tappade kanske 10kg i bänken (från 95x4 till 85x5 om jag kommer ihåg rätt) Anledningen till att jag deffade förra året var för att hjälpa min sambo med att äta nyttigt och räkna kcal och när hon kom ner till målvikten så struntade jag i att fortsätta och la mig på överskott för att bli starkare.
Jag funderar på att köra periodisk fasta 12-21..
Jävla frys internetmobbar mig
Du har ju redan en lean kropp så du behöver inte gå ner något :P
|
Glömde bort det med äta fritt fredag-söndag! Då kanske 2000 kcalintag måndag-torsdag är passande! Gav bra resultat förra året!
Du kan prova PF, ja. Gillar du att äta frukost/de första vakna timmarna på dygnet? Jag har aldrig gjort det så PF blir väldigt naturligt för mig. Tycker det är skitlätt att PFa på sommaren för jag tappar aptiten totalt av värmen på dagarna. Blir som jag kör ramadan hehe.
Frys är skön! Hans kommenterar ger mig många fniss!
Njae.

Vill ner till 98.5 kg och se hur formen skiljer sig gentemot i oktober -17, på den vikten. Då får jag ett hum hur många kilo muskler denna träningsperioden (8-10 månader, beroende på viktnedgångstakt) har givit.
Längden -100 tycker jag är intressant att se vad en besitter för fetthalt på. Det brukar ju talas om en ligger nära sitt genetiska max där, om tävlingshård. Så tycker det borde finnas en uppskattad ok fetthalt att besitta efter, säg, 5 års styrketräning. T.ex längden -100 för 10% fett, efter 5 års styrketräning är bra resultat (hittade bara på något).