Visa ett inlägg
Gammal 2017-03-15, 23:11   #1072
BelowAverage
Kärvt maskulin

BelowAverages avatar

Reg.datum: Nov 2011
Israel verkar ha stigande problem med religiös fanatism. USA har (tycker jag) mycket religiös fanatism. Liksom mellanöstern. Judendom, kristendom eller Islam kan jag ibland tycka är lite hugget som stucket.
Tycker man bör sikta på att röra sig bort från teokrati.
Vi får se hur Turkiet kommer utvecklas, jag tror de kommer försöka och med stor sannolikhet kommer lyckas retardera från Ataturks fina idé att skilja stat från religion.

Varför vi har kristdemokraterna i Sverige och hur man kan rösta på dem förstår jag inte. Ser reaktionen till "Islamdemokraterna" framför mig. Skulle nog ta hus i helvete om de fick stort stöd.

Intressant också hur många av de mer fanatiska grenarna inom våra tre abrahimitiska religioner ofta är mot preventivmedel. Rätt smart. De ynglar av sig i större utsträckning och får mer och mer makt med tiden i kraft av sitt antal, fungerar även finfint i demokrati.
Jag tror att den kan överleva om den får tillräckligt mycket konstgjord andning:
The bodybuilding industry is a scam meant to prey on your insecurities for the purpose of selling you worthless, overpriced supplements, while showing off bodybuilders with enough prescription and or illegal drugs in them to stock a pharmacy.

Senast redigerad av BelowAverage den 2017-03-15 klockan 23:12.
BelowAverage är inte uppkopplad