Ämne: Arogéns resa
Visa ett inlägg
Gammal 2016-11-26, 12:53   #850
1x0
Wall of text

1x0s avatar

Reg.datum: Dec 2008
Min gamla post med tips (du kom sedan fram till att bröstryggen är/var stora boven (?) så en del tips/råd är ju utdaterade/irrelevanta):

Sen svarade du någon månad efter:
Citat:
Ursprungligen postat av arogen Visa inlägg
Dåligt uppdaterat på sistone, men nu kommer en veckouppdatering.

Kört Ben+armar och Bröst, rygg, axlar denna veckan *2. Samt ett cykelintervallpass (Helt fastande; Första gången). Gått relativt bra, även om nacken är jobbig. Men ingen låsning nu, mest muskelspänningar tror jag. Massage i veckan som kommer. MEN, ett stort men. I Torsdags kunde jag körde KNÄBÖJ igen! Fuck yes!! Haha, det var bara nacken som strejkade lite av vikterna, men höfterna kändes helt okej nu. Så jäkla glad! Tack 1x0 för tipsen om utebliven stretching och en del foamroller, har hjälpt verkar det som!

Angående kosten blir det lite ökning kommande vecka. Sen jag började på H&M igen står och går jag 8 timmar om dagen, dessutom en del lyft. Så kalorierna verkar springa iväg. Absolut ingen nedgång, men inte riktigt den ökning jag vill heller. Så bara öka på igen.

Bra jobbat med viktuppgången!
Tycker du sliter mycket med mark och böj, benträning generellt - men de svarar inte lika bra som överkroppen eller? Minns du fick kommentar om det i bästa-kolo-fysiktråden i år (?).
Är det genetik eller kanske t.o.m löpningen som påverkar?

Kollade upp felix färdiga risgröt: rätt schyssta makros faktiskt! Minns att konsistensen är väldigt tjock också vilket är guld! Haha när jag tänker på min barndom var risgrynsgröt med massa strösocker+kanel det enda jag åt till frukost! Fast ibland risifrutti också, morsan tvingade i mig det innan skolan för jag aldrig kunde äta på morgonen (kan inte ännu).

Här är två saker värda att kolla upp. Vet inte om de säljs längre, sjukt goda iallafall. Brukade ha med en sådan förpackning på hockey-bussresor när jag var mindre.
1x0 är inte uppkopplad   Svara med citat