Visa ett inlägg
Gammal 2016-09-17, 17:35   #5672
Tobbey
Do you even PB?

Tobbeys avatar

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Ursprungligen postat av 1x0 Visa inlägg
Då är du ung och har många jävla år kvar att bli superduperäckelstark!
Ska prova markupplägget. Kör första passet imorgon. Umm ska bara fundera vilken vikt jag börjar på. :P Gillar 140kg för lätt vikt att lassa på stången inklusive viktuppvärmningsstegen. xd

-----------
Broscience osv (kräver inget svar):
Fan är nice att äta brutalt med kolhydrater. Ger bra energi på gymmet. Lätt att hamna i en dålig spiral av lågt kalori- och kolhydratsintag> dålig gymprestation. Varit där väldigt ofta. Våga överäta ftw. Känns som styrketräning bränner bra med kalorier ändå. Mer än vad folk påstår. Någon typ av efterförbränning. Känns som mina överskottsdagar med 1000g+ kolh bara sugs upp av kroppen. Glykogen, återhämtning...noll fettinlagring.
Finns många år kvar i karriären Finns potential kvar, känns knappt som jag börjat inom styrketräning än.

Mysig mark är vad det är :P Börja inte för tungt är ett hett tips. 40 reps totalt.

Jag äter fruktansvärt mycket kolhydrater varje dag. 100-120g protein från kolhydratskällor enbart, 40-60g fett om dagen nuförtiden (ökat lite pga enklare få i sig kcal) och resten carbs. Hamnar på allt mellan 800-1000g.

Som du säger, återhämtningen främst är mycket bättre. Behövs verkligen för min del nu när träningen är så snuskigt hög volym på.

Också kört deffar med automatiskt low-carb eftersom kaloriintaget varit så lågt och allting hamnat på protein. Urusla pass, men snyggare kropp. Inge roligt. Kroppen funktionerar inte heller korrekt. Noll libido och overall kaos. Carbs är bästa maten. Carbs är bästa energin. Högt GI carbs, erkänner det inte är det bästa men väger upp det med mycket rörelse i vardagen samt styrketräning, tror jag.

Citat:
Ursprungligen postat av viringer Visa inlägg
Så nu får jag inte ens vara på kolozzeum i fred utan att träffa heta singlar
Tobbey är inte uppkopplad   Svara med citat