Visa ett inlägg
Gammal 2005-02-19, 14:54   #43
Langster
Ninja

Langsters avatar

Reg.datum: Apr 2001
Citat:
Ursprungligen postat av MikeW
Då tog jag fel på forum. Förlåt. Men jag står fast vid mina åsikter om att Exhale är ett seriösare forum än kolozzeum. Jag försöker inte starta ett "krig" om vilket forum som är bäst, och jag tror absolut inte att det finns en konkurrens emellan dem, men någon anledning måste det väl ändå finnas eftersom större delen av medlemmarna är aktivkt tävlande. Jag har även varit medlem här otaliga gånger, men kan aldrig förmå mig att stanna ett längre tag. Det är bara min personliga åsikt, men jag tycker att exhale är ett bättre forum.
"större delen av medlemmarna är aktivt tävlande [på exhale]." Där har du ju bara helt enkelt fel.

Just vad är det som är seriösare på Exhale? Jag går in där ibland som förströelse när de intressanta och givande diskussionerna på Kolozzeum tar slut. Det kan ju vara rätt kul att kolla på nån tjej som gör bort sig utan att fatta det alls.
Det är rätt förvånande hur låg kunskapsnivån är på Exhale ibland måste jag säga. De som verkligen har nåt att säga är ändå medlemmar här också.

Det är bara min personliga åsikt, men jag tycker att kolozzeum är ett bättre forum.

30-års journalen
Langster är inte uppkopplad   Svara med citat