2005-02-15, 16:40
|
|
|
Registered User
Reg.datum: Sep 2004
|
Citat:
|
Ursprungligen postat av Piranha
Vi har fått in en sån jävla retard på vårt gym så jag vet inte riktigt vad man skall säga ..
Jag tränar på ett Univeristet och givetvis finns de massor av studenter , alla där är skit trevliga och jag trivs duktigt bra.
För nåra veckor sen började miffot dyka upp, han är givetivs Amerikanare med all bräkighet och överdrivet ego som hör till.
Normal bryr jag mig inte om vad folk pysslar med , men .. han är ca 165-170 lång , kanske väger in på en 70 kilo en bra dag , total avsaknad av ben , jag har ifs aldrig heller sett honom köra dem.
I samtliga övningar han kör kör han åt helvete för tungt , för att köra dessa 3-4 reppare krävs "knälindor på armbågarna" dragremmar , handskar , bälte. Kör han tex frenchpress kör han 3 repp med pass varav 2 med hjälp, latsdrag med extra vikter på magget ( tro mig magget räcker till även utan extra vikt ), kör han tex dips emellan bänkar så krävs 3 bänkar, 2 att köra på och en till för att lägga vikterna på , varpå folk får stå på kö och vänta på att han skall leka klart , jag har sett han bomma en singel i stående hantelcurl tex , ( sånt ser man aldrig normalt ) ..
Jag kanske verkar CP , men jag stööööör mig på det , dels för han upptar andras plats på gymmet och dels för man måste hela tiden vända huvet å kolla på va tokstollen nu hittat på för nåt galet ..
Skall man säga nåt eller vänta på att han sanerar ut sig själv med skador ?
|
Jag har också sett honom.
|
|
|