Visa ett inlägg
Gammal 2015-05-18, 17:17   #1370
Aliaas
Powered by Grynkorv

Aliaass avatar

Reg.datum: May 2013
Citat:
Ursprungligen postat av pepplez Visa inlägg
Kan tyckas lite osympatiskt att bara slå bort dina funderingar på det här sättet - men jag tror bara man gör dig en björntjänst om man börjar diskutera detaljer med dig. Du blir för stunden glad över att någon tycker att du gott kan köra en "byggarvecka" istället för deload innan nästa cykel påbörjas, men snart kommer du börja noja över andra saker då dina resultat inte motsvarar det du förväntar dig eller tiden du inversterar i all planering.

"Senast körde jag en byggarvecka, det gav inte resultat... jag ska nog testa att minska volymen med 73% och lägga till 3 set hantelrodd på tisagar udda veckor, om det inte är en månad som börjar på J, för i så fall kör jag 5 set". Det är typ sådär jag uppfattar dina funderingar. Nonsens, pladder. Fokus på helt fel saker.

Skit i din deload, skit i att ersätta den med en byggarvecka. Gå direkt på nästa cykel #YOLO. Eller kör bara bänkpress i två veckor. Eller gör vad fan du vill.
eller kör byggning rätt av.

Har för mig att det är just byggning du vill åstakomma? varför inte sikta på det då?
Aliaas är inte uppkopplad   Svara med citat