Visa ett inlägg
Gammal 2015-04-25, 16:37   #5
Stridshage
Registered User

Reg.datum: Oct 2013
Mönstrade nu för en vecka sedan.

Jag har efter en ryggskada börjat köra 5x5 stronglifts och kört i två månder. Aldrig dragit över 105 i mark, aldrig böjt över 95 kg och ladrig bänkat över 85. Jag fick en 8/9 i styrka så det klarar du lätt.

Kondition har jag inte kört sedan jag började med 5x5 och cyklade en 7/9 med lite pannben. Träna mjölksyratålighet för det så fixar du det.

Psykologtest var ganska snällt. Hon försöke väl dra fram saker ur ens förflutna som skulle kunna tyda på instabilitet eller så men det var ett ganska behagligt samtal. Du kan ju alltid förvränga sanningen lite om det är till din fördel (du var inte mobbad i skolan, du knarkar inte etc.) OBS. Du vill inte erkänna någon allergi heller!

Jag fick en 9/9 på IQ-testet men har rätt lätt för sådana frågor. Träna lite ordförståelse om du inte har full kolla på "fina" ord. Annars har MENSA ett liknande test för mönsterförståelse och liknande.

Vad vill du göra inom försvaret? Jägarkrav är 7 på allt. Sedan måste du klara ett jägartest efter det. (sitt på bänk och ställ dig upp på ett ben utan att det andra benet rör marken, 5 gånger på varje ben) (efter det är det "step ups" med 20 kilo på ryggen. 75 ggr på varje ben)
Stridshage är inte uppkopplad   Svara med citat