Citat:
Ursprungligen postat av Ozziking
Fyfan... Dagen är förstörd och mår så jävla dåligt nu.
I min ätstörning så blev jag väldigt uppmärksamhets beroende på grund av min ensamhet. Jag började då med instagram och bloggande för att få mer stöd mot min kamp, vilket inte gick vägen riktigt förutom att folk i min närhet läste det jag gjorde och det resulterade i mer ensamhet och blickar. Jag skämdes och skäms fortfarande för det jag gjorde. Kan inte hantera det bara. Vågar inte stå för det alls. Var helt inlåst i min bubbla och det har förstört allt.
Idag så var den en av mina vänner som tydligen skulle driva och döpte en Facebook-chatt som vi hade till bloggnamnet jag använde. Redan då kände jag ångestklumpen i halsen. Sedan länkade han bloggen och folk i chatten började läsa och jag bara... Fyfan... Får inte bort blogghelvettet heller.
Som man bäddar får man ligga antar jag...
|
Men kolozzeum har väl hjälpt till med att få bättre ordning på ÄS? Alltså är det inte bara negativt med att få uppmärksamhet.
Du kan ju nämna i chatten att du har fått bra mycket hjälp här (Varför han ens bemödar sig att starta något sådant är ju bara skumt. Jag hade dragit på han en jävla smäll) och att det är på väg åt rätt håll.