Visa ett inlägg
Gammal 2014-10-22, 09:19   #12
Mafiosos
Registered User

Reg.datum: Oct 2014
Citat:
Ursprungligen postat av Hansie Visa inlägg
Du borde verkligen söka vård. Jag har själv funderat i banorna om jag har börjat utveckla en ätstörning men du är mycket värre än vad jag själv är.
Har sökt vård, man trodde att jag haft en depression, ångest och utmattning. Vilket även mycket av mina symptom visade på. Äter mycket bättre nu och hoppas se resultat i form utav viktökning kommande veckor.

Citat:
Ursprungligen postat av EnergiÖverskott Visa inlägg
Du är så underviktig att du antagligen ser sjuk ut bara vid en första anblick. Att du ens tänker i de banorna du gör är ett rop på hjälp. Snälla sök hjälp. Gå till din vårdcentral och be om en remiss till någon som arbetar med ätstörningar.
/någon som har lååång och mycket erfarenhet av detta.

Inte riktigt så att jag ser sjuk ut, men är väldigt smal helt klart. Att jag tänker i vilka banor? Jag skrev ju att jag numera skiter it, jag kör bara på utan att tänka för mycket osv. Men det är väl inte konstigt att man vill ha en sund viktuppgång? Grisbulka kanske ni gymmare tror är lösningen, men det tror inte jag på långsikt. Klart man har funderingar kring hur man ska lägga upp det, därav mina frågeställningar kring onyttigt, nyttigt etc. Men har insett att jag först och främst bör äta ordentligt, ofta och inte alltid så jäkla nyttigt. Har sökt hjälp, vi kom inte fram till mycket, dom antydde inte på ätstörningar, inte jag heller.

Mvh

Mafiosos
Mafiosos är inte uppkopplad   Svara med citat