Visa ett inlägg
Gammal 2005-01-11, 19:57   #143
Allan
Går i vanliga skor.....

Allans avatar

Reg.datum: Jan 2002
Jag skulle vilja påstå att utfallet av pollen hittills styrker mig i min uppfattning att forumet besöks av en massa testosteronstinna gossar i femtonårsåldern, ovasett deras korrekta ålder. Och det kommer inte att bli MER porr - det kommer att bli MINDRE....
Vill ni se nakna damer finns det andra ställen att hitta det på. Vill ni se vågade bilder på folk som tränar kan ni söka er till ett annat svenskt forum. Här pysslar vi med träning och kost. Och så snart man låter Allmänt bli en lekstuga utan uppsikt förfaller forumets status direkt.
Problemet är ju att det tar ett tag att lära sig ordet respekt. Porr är inte livsviktigt. Porr är spekulativt. Trots alla teser om att lättillgängligheten skulle göra porren rumsren har det haft direkt motsatt effekt - porren har aldrig varit så vidrig, spekulativ, människofientlig och kränkande som idag. Den fyller en funktion, visst, men det skadar inte att ha en hum om vad den faktiskt är - en industri som verkligen å det djupaste skadar människor, och främst de som redan är utsatta.
Det finns bilder och bilder. Det finns fina, sensuella bilder och det finns råa närbilder på ett rött kön. Det finns idioter här som aldrig kommer att fatta skillnaden. Och eftersom de aldrig verkar lära sig, utan ska fram med gynekologibilderna så snart "brudtrådarna" startar, kommer antalet startade "brudtrådar" att vara ytterligt begränsat. Vi har inte tid att sitta och moderera såna trådar.

allan

Jag älskar små kaniner, men det är gott med en rejäl biff ibland också....

Blogg:Att inte kunna skriva "Mitt Sommarlov!" när skolan börjar
Allan är inte uppkopplad   Svara med citat