Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-22, 11:41   #10
Andromeda
Registered User

Reg.datum: Dec 2013
Om jag av någon naledning ens skulle märka att jag betalat någon femkrona för mycket för en vara (brukar aldrig be om kvitto i mataffären) är jag faktiskt så mycket betahanne att jag hellre accepterar förlusten av en femkrona istället för att bli dagens hatobjekt för tio personer i en haltande kö. Alla har bråttom från jobbet till dagis och smider grymma mordplaner och kastar hatiska blickar mot den snåle fan som prompt ska lägga flera minuter i rusningstad på att få tillbaka ett par kronor

Man vet ju hur man tänker själv när man är en av de bakom i kön när kunder "krånglar" om enstaka kronor hit och dit, eller som i helgen när jag började känna mig lite skitnödig men tänkte att jag nog skulle hinna stanna vid affären "lite snabbt". Väl i kön var det bara en person före, men den kärringfan tog minst 5 minuter på sig att hyra en filmjävel, och sysslesatte under tiden två kassörskor! Tror det var att hon ville hyra fastän hon inte hade leg med sig eller något sådant. Jamen, gå ur kön och vänta till senare då f*r h****e
Nåväl, jag höll mig, slutet gott allting gott, men jäklar vilken kreativitet i att tänka ut bestialiska tortyrmetoder man får i de lägena
Andromeda är inte uppkopplad   Svara med citat