Visa ett inlägg
Gammal 2014-04-03, 13:55   #1
Musklegubbe
Registered User

Reg.datum: Jan 2014
Exclamation Deff-matschema kritik?

Tjena!

Jag fick tillåtelse att visa upp mitt dagliga deff-matschema som både jag och en kompis kör hårt med. Kritik gott folk och alla kunniga?

Har dock även sagt detta till vännen men vissa dagar som exempelvis igår så simmade jag först på morgonen i 20 min sedan blev det gymmet på kvällen men jag hadde noll energi, jag fullföjde varje måltid, kanske inte följt fullt ut med grönsaksmängd men annars kolhydrater samt protein har jag väll skött förutom middagen blev väll inte riktigt hela eftersom jag inte fick till det nå vidare gott, sjukt äckligt när maten är så torr. Hade dock i lite lite lågsockrig ketchupp och lite sweet chili men de hjälpte ej, rent äckligt ibland, men det är väll att jag vant mig att steka i smör och ha goda såser innan, menja...det är en hård kamp att bli av med min sabla ölkagge tills tvättbrädan i sommar.

Jag misstänker dock att det kanske är så i början när jag inte är van att äta såpass lågt i dagliga kalorier, kroppen kanske vänjer sig och till slut lever på denna lilla energimängd. hmm funderar...eller så har jag helt enkelt kört för tungt och hårt, jag vet ej....

MEN viktigt dock att säga att jag dricker inte mjölk annat än till frukostgröten så det kanske är så att jag inte haft i mig tillräckligt då...Så jag lär va lägre än 2000kcal per dag misstänker jag...
Bifogade bilder
Filtyp: png diet.png (79.8 KB, 165 visningar)

Senast redigerad av Musklegubbe den 2014-04-03 klockan 14:02.
Musklegubbe är inte uppkopplad   Svara med citat