Visa ett inlägg
Gammal 2014-03-24, 07:50   #1573
acetrand
Registered User

Reg.datum: Mar 2014
Lite rapport från mig om nån är intresserad, samt en fråga:

2.5 veckor gångna nu, tappat runt 5cm på midjan och nästan oförändrat kring axlar, armar, lår etc. Känns bra! Men känns som jag har ändå en bra bit kvar tills magen blir hård, har en del hull där som jag kan greppa tag i. Kommer köra åtminstone 1.5v till och sen utvärderar jag om jag vill köra på längre. Skulle iaf vilja se lite tydliga magrutor utan att behöva stå i "bra ljus" o vrida sig i nån skum vinkel :P Finns risk för att jag måste köra på i kanske 4v till då dock.

Välmåendet tycker jag funkar bra, är inte hungrig överlag och mår inte heller dåligt eller trött om dagarna. Det som är jobbigt är mer typ att behöva förklara sig för omgivningen och hålla emot när familj och vänner käkar snacks på myskvällarna. Men sånt kan man inte ge efter för :P

Så till frågan: I början körde jag med den här vita sorten av psylliumfrön (mjöl-liknande). Kunde gå på toa i vanlig ordning under den tiden men tycker drinkarna blev så trögflytande då och blev trött på pudding-konsistensen. När den påsen med frön tog slut provade jag de här svarta fröna men vissa dagar nu är jag enormt hård i magen så det nästan är outhärdligt. Vilken sort har ni kört med? Behöver man en större mängd av de svarta kanske? Ligger på ca 20g om dagen.
acetrand är inte uppkopplad   Svara med citat