Det här är vad jag vill. Att verkligen komma bort ifrån delar från mitt ”tidigare” liv som innebar alldeles för mycket sprit(alltså
ALLDELES för mycket), dålig sömn och mental instabilitet som konsekvens. Men jag blir klarare och klarare i huvudet för varje dag som går och hoppas snart kunna bli kvitt ångest, stress och deppiga tankar.
Nog med snyftandet. Så nu har jag påbörjat en ny period i mitt liv där siktet enbart är inställt på att sluta hitta snabba kickar, ta hand om mig själv och framför allt bli
RIKTIGT STOR.
Jag har tränat i olika omgångar med varierade resultat. Men det är först i år som jag verkligen har tagit mig en tankeställare och kommit fram till att detta är en vändpunkt i mitt liv. Jag har fått blodad tand och är mer inställd än någonsin på att detta ska bli en stor del av mitt liv, jag har även lite framtidsplaner på hur det ska bli det utöver träningen med det får bli en cliffhanger. Det kommer inte bli lätt och det kommer säkert bli några snedsteg på vägen, men jag ska upp på den där hästen igen oavsett hur hårt jag än faller.
Mål: Att tävla i någon form utav BB i slutet av 2015.
Vikt: 80,2
Längd:187
Ålder: 24
Bänkpress: 70kg
Marklyft: ?
Knäböj: ?
När det kommer till kosten så är jag Stockholmsvegetarian sedan lågstadiet, vilket innebär att jag inte äter landgående djur, men fisk förtjänar att dödas och stoppas i min mage. Äter även ägg och laktosprodukter..
Jag har mycket vilja, en gnutta kunskap men många frågor. Här hoppas jag kunna få hjälp från alla fantastiskt starka människor.
10 Juli 2013 såg jag ut såhär:
2 Mars 2014 efter perioder av träning:
LETS GO!