Visa ett inlägg
Gammal 2014-01-24, 00:43   #42
LadyG
Fudoshin

LadyGs avatar

Reg.datum: Apr 2006
Citat:
Ursprungligen postat av 944RS Visa inlägg
Eftersom jag bodde i Vällingby (Nälsta) innan jag flyttade ner hit till Regnkusten så önskar jag att jag kunde tipsa om trevliga rundor men tyvärr har glömt bort alla områden och så. Jag sprang dessutom inte så mycket utan cyklade mest på den tiden.

Kul med testet! Verkligen bra att ha fräscha värden att utgå ifrån.

Hur upplevde du förresten storlek på dina rumpvärmarbyxor? Jag har varit nära att köpa ett par men vet inte vilken storlek jag ska våga mig på.
Då har du missat det kanonfina utegymmet det satsat på i Nälsta, hur fint som helst och i ett lugnt och fint område så det är inget busliv eller förstörelse.
Jag får springa omkring och se vad jag hittar, jag behöver bli lite modigare när det gäller att ge mig ut på okända rundor

Oja, framför allt inser jag iom testet att jag borde gasa ÄNNU mer på t ex snabbdistanserna och intervallerna, och slå av på takten ännu mer på distanspassen. Jag behövde den påminnelsen, att inte gasa jämt.

Lite snäva, men det ska de vara tycker jag eftersom allt material ger sig lite efter några användningar och då sitter det perfekt. Jag har midja 71 och höftmått 89 (på bredaste stället) och drar Small i deras kläder.

Jag saknade dem på hemvägen från Bosön, det var ju KALLT ute!