Citat:
Ursprungligen postat av sigill
Ska träna idag också. -14 känns inte så farligt alls om jag inte kör stenhårt och sliter på luftrören. Dessutom blåser det inte och är låg luftfuktighet.
Att springa på löpband skulle jag inte klara av på längre distanser. Bara om jag skulle köra intervaller i typ 20 minuter. Finns ju de som promenerar på löpband och det begriper jag mig inte på överhuvudtaget. Varför inte vara ute i naturen?
Jag lyssnar inte på musik alls när jag ute annat än i undantagsfall. En gång var jag också nära att springa rätt in i en räv också för att jag kom runt ett hörn och inte var uppmärksam. Åker jag rullskidor är det förstås uteslutet.
|
Okej, jo men som du säger var det väl inge farligt eftersom du vägde så lite. Idag skiter jag i allt vad opti-kost heter. vila, (bara en halvtimmes promenad) sedan sitta i soffan och se på film med b&j-glass och massa god mat. självklart inget jag gör varje dag, men ville se hur det går med "störningen" jag har och se hur jag reagerar på en sån här dag som egentligen inte gör mig ett skit.
du springer alltså ute när det är -14? gah, det är bra kämpat tycker jag
håller med om det med att gå på löpbanden, det har jag aldrig förstått. promenerar gör jag alltid utomhus. okej att det inte är skitkul att springa på banden, men vad sjutton är det då att gå och inte ens bli svettig typ?!
Hehe, lät lite kul med räven. rullskidor.. du har inte funderat på vasaloppet?

eller du kanske har åkt?