Visa ett inlägg
Gammal 2013-12-21, 13:29   #1334
sweetkarolina
I can haz teabag?

sweetkarolinas avatar

Reg.datum: Apr 2005
Citat:
Ursprungligen postat av Vanligt vatten Visa inlägg
Finns det nåt tråkigare än att behöva bläddra igenom en bilddjungel av gigantiska mansrövar hämtade från bögporrsidor, undrar jag?
Herregud kvinna, vi har fattat vilken typ av män du gillar för länge sen nu.
Finns ingen anledning att fortsätta spamma tråden med bilder från dina senaste onanisessioner.

I all välmening.
Hahah, jag fnissar lite nu åt att jag inte ens hann skriva klart mitt förra inlägg om att jag fått nedsättande kommentarer pga de bilder jag lägger upp, innan ett nytt inlägg med nedsättande kommentarer landade i tråden.

Det finns många trådar som vi postar attraktiva kvinnokroppar i, men det här är den enda tråden på kolo där det är manliga fysiker i fokus.
Kan vi inte få ha en sån tråd iaf? Det är inte för mycket begärt. Ni som inte önskar se bilder på nakna killar kan låta bli att läsa i den. Jag tittar mycket sällan i tjejtråderna, men när jag gör det så klagar jag inte för att folk lägger upp bilder på nakna tjejer.

Citat:
Ursprungligen postat av Mackan58 Visa inlägg

>Glorious as fuark

Nu citerar jag sällan bilderna här, men eftersom det har blivit nån diskussion är mina fem cent att du har en ytterst attraktiv kropp (det är du va?), och detta är dessutom en oerhört vacker bild. För min del får du gärna lägga upp hur mycket bilder som helst!

sweetkarolina är inte uppkopplad   Svara med citat