C3 - W1 - D2 - 11/12
sumomark
45 kg x 5
55 kg x 5
65 kg x 3
75 kg x 5
bälte
85 kg x 5
95 kg x 3 - fail. Tappade nästan stången på sista.
böj
50 kg x 10, 10
70 kg x 2
frontböj
50 kg x 10, 10, 10
Första testet av skorna. Guuuuuuud.
hanging leg raise
5 x 10
lite handstandlek
magmaskin
3 set
mage cc
3 set
sidovikt
3 set
nåt mer?
Äh. Jag måste räkna om 5/3/1 nu när jag kör sumomark istället för vanlig mark. Mitt grepp är som sagt mycket svagare när jag inte kör mixat. Blev lite sur men det gick över rätt fort.
Skorna dock! Åh! Testade på en 2:a på 70 bara för att se hur det kändes och det känns väldigt väldigt väldigt bra. Ska bli roligt att använda dem på riktigt i slutet av veckan.
Sen när jag kom hem efter gymmet igår så hade min lillebror (som tillfälligt bor hos mig) dragit iväg till Kössö till en kompis. Och jag hade lämnat min hemnyckel inne i lägenheten, eftersom jag inte ens hade tänkt tanken att han kanske inte skulle vara hemma när jag kom hem.

Ringde låssmed och eftersom jag har en fantastisk säkerhetsdörr så hade det gått på 4,5k. Ovärt. Tog istället en taxi till min andra bror på andra sidan stan och hämtade min extranyckel. Väl värt 450 spänn. Var dock sjuuuuuuukt slut eftersom jag inte ätit efter träningen (och dessutom var extremt kissenödig) så när jag väl kom hem så dog jag typ. Hade gått över gränsen för hungern till illamående så fick nätt och jämt i mig två mackor, duscha och sen somnade jag. Låt oss glömma gårdagen.
Fortsatt viktnedgång dock, inte helt oväntat. Snart tillbaka på startläget inför bulken. Eller, jag är väl där nu, iom att jag började med kreatinet också och det är iaf ett kilo vätskevikt. Jag tappar det snart asså. Försöker med mat, fika, lura i mig saker jag vet att jag inte kan motstå men fan .. inget hjälper typ.

Ger snart upp.