Hallo!
Har glassat runt på kolo i ett par år nu och uppskattat att läsa andras journaler och följa med i deras utveckling. Tänkte att det verkar vara ett bra sätt att bokaföra sin träning och utvecklingskurva,
skriver huvudsakligen för mig själv, men självklart är det jättekul ifall folk skulle droppa någon kommentar eller så. Here goes, mitt bidrag till den här delen av forumet.
Ålder: 22
Vikt: 91kg den här morgonen.
Längd: 190cm
Bor: I en ganska liten stad i mellansverige.
Tränat sen: 2011 var väl året man på allvar började utvecklas, har innan dess tränat en del olika sporter men mest innebandy.
Stats: Böj - 125kg
Bänk - 115kg
Mark - 185kg
Mål med träningen: Att bygga upp en kropp en stark kropp som inte ser ut som en klädgalge. Just nu är det benen som släpar ordentligt, och därefter kommer dom att prioriteras. Tränar i nuläget 4 styrkepass i veckan och dom är i huvudsak uppbyggda runt basövningar med en del annat bös i gymmet. Cardio sker regelbundet, och då är det lågintensivt som gäller, promenader med tjejen är standard.
I ett par veckor framöver kommer jag tyvärr inte att kunna bjuda på någon formbild eller så då jag är utomlands och jobbar till slutet av november.

Tränas skall det däremot göras!