Citat:
Ursprungligen postat av Greggan
Tack tack!
Passen brukar väl bli någonstans mellan 1h till 1.5h, kanske låter som mycket för det "lilla" jag gör men jag gillar att ha hyfsat lång vila mellan setten, hehe jag är för lat för att hålla tempo :P Asså mitt mål långsiktigt är ju att ligga runt 8% bf med lite mer fettfri massa än nu. Med det sagt så borde jag ju deffa, men jag har försökt deffa så sjukt många gånger och min motivation tryter så jag ger liksom upp efter en vecka eller två.. Måste hitta motivationen på nått sätt igen... Men just nu är det väl balans som gäller, eventuellt lite smygdeff då jag känner mig lika bred som lång nu
|
Kör man tungt för styrka ska man ju helst inte köra för högt tempo heller

Hahaha bara vänta motivationen kommer när du känner att tjockisen inom dig börjar ta över för mycket

så är det för mig iallafall
[/QUOTE]
Citat:
Ursprungligen postat av Greggan
Tisdag Sep 03 - SLAPPISDAG
Ptja... I brist på annat att skriva så kan jag ju dela med mig om vad jag åt idag
1500g Kvarg (lidl)
50g All bran flingor
250g Kokt potatis
200g Bruna bönor i sås
350g Lövbiff
---------------
Kcal: 2024
P: 279g
K: 175g
F: 20g
Kommentar: Tänkte testa ligga runt 2k kcal ett tag för att känna hur det känns, idag blev det lite väl mycket protein, kanske hellre skulle lugnat mig lite med kvargen o tryckt i mig några nötter istl men nu var jag så sjukt sugen på kvarg idag så det fick det bli så :P Jag gillar däremot att hålla fettet nere pga att jag gillar stora portioner och jag har aldrig mått sämre/fått sämre resultat av att äta lite fett.
Optimalast macro fördelning för att jag ska få hyfsat stora portioner samt få i mig hyfsat med fett hade varit något i denna stilen:
Kcal: 2000
P: 237,5g (2.5*KV)
K: 177g
F: 38g (0.4*KV)
|
1.5kg kvarg fan va gott

Ser ju najs ut annars kcal är ju bra med tanke på att du vill minska fett%