Visa ett inlägg
Gammal 2013-07-19, 22:30   #7
Sayonara
Registered User

Sayonaras avatar

Reg.datum: Feb 2011
Citat:
Ursprungligen postat av Herman H Visa inlägg
Nu blir jag 38 år i år och mina bristningar har sedan länge i princip försvunnit men helt ärligt så har jag aldrig någonsin brytt mig om dom.
Slit och krigsärr har väl inställningen varit till eländet och jag har aldrig någonsin försökt dölja att de finns.
De är en del av min kropp men som jag inte har någon möjlighet att påverka så då låter jag helt enkelt bli att bry mig.

Vad du ska göra är svårt att råda dig om, jag kan ju inte skriva "låt bli att bry dig" för det är ju uppenbart att du gör. Du får helt enkelt försöka acceptera att de finns.
Det du kan fråga dig själv är ju hur mycket du tror att andra bryr sig om att du har bristningar.

Många kvinnor som har varit gravida har förmodligen 42 gånger så många bristningar och de flesta ränner runt på badhus och stränder över hela klotet utan att bry sig nämnvärt. Vilket än en gång inte hjälper dig...
det är just det jag är rädd för, är 21 år gammal och ränner runt på krogarna på helgerna, har haft ett par "ONS" i min tid, men alltid med ljust släckt, att en tjej skulle bli äcklad av dem skulle nog vara slutet.
Sayonara är inte uppkopplad   Svara med citat