Tack alla för bra svar. Problemet är att jag inte somnar alls. Så någon gång efter jag skrev min post lade jag upp laptopen som ett V på bröstet (för att inte få ljuset i ansiktet) och lyssnade på ett seminarium på tuben i en timme och sen märkte jag att det blev lite svårare att hänga med så då lade jag den åt sidan. Sen dess vet jag inte hur mycket jag sovit, något måste det nog varit, det har iallafall känts bra att ligga kvar även om jag uppelvt det som att jag varit vaken största tiden. Nu är klockan snart 12.
Jag har definitivt varit påverkad av ljuset nu på sommaren. Det har varit svårt att mörklägga och även känt av värmen, men försöker vädra ut innan så det blir rätt tempererat. Jag har faktiskt airconditioner också men det krävs att man kör rätt länge för att värmen inte bara ska komma tillbaka igen. Jag ska köpa ögonbindel idag också mot ljuset, ska köpa ZMA och jag har börjat äta mer. Om inte det hjälper tillräckligt bra så kommer jag byta ut min madrass också (som var dyr) mot en mjukare. Det har hänt mer än en gång att jag gått och lagt mig i soffan mitt i natten för att den är mjukare.
Senast redigerad av Alltidxx den 2013-07-12 klockan 10:43.
|