Citat:
Ursprungligen postat av Gober
Det är alltid kul att titta in här, men man blir lite orolig av en del man läser här inne. Du brände väl ut dig ett tag med för lång diet och för mycket stim osv? Visst är det kul att testa olika små "experiment", men en del grejer som glycerolet känns för mig ganska onödigt.
Men som sagt, jäkligt kul att läsa allt tokeri :-)
|
Det stämmer alldeles utmärkt. Jag pressade min kropp för hårt för länge. Man kan säga att jag var för effektiv. Jag var för effektiv på att hålla kalorierna i schack, för bra på att pressa mig själv intensivt i gymmet och för tjurskallig för att ge upp. Jag använder denna erfarenhet nu för att se till att andra människor får lika bra resultat som mig utan att lida av bieffekterna. Helt enkelt vara effektiva på så kort tid som möjligt och sluta i tid.
Som sagt är min filosofi och inställning att faktiskt bidra med något nytt istället för att kritisera och regurgitera gamla koncept. De flesta människor ifrågasätter och frågar "
Varför?" - Jag frågar,
"Varför inte?" och sen ger jag mig på att testa och utvärdera det. Ingen annan vill testa så därför får jag vara mitt eget galna expriment. Jag drar nya koncept till sina yttersta gränser för att sedan ta ett steg tillbaka och revidera vilka guldkorn jag kan använda. Jag följer inte trender, jag sätter dem.