Citat:
Ursprungligen postat av MrBoris
Ja jag kan säga att det är en jävla press på mig, älskar ju henne och vill absolut inte att hon ska lämna mig. Men det jag mest undrade var hur ni i liknande situationer hanterat det? Jag tror många ljuger och säger ja, bara för att man vet av erfarenhet att annars blir man lämnad/bedragen?
|
Jo, du har en jäkla press. Dessutom är din tjej såpass jäkla fin att hon faktiskt väntar troget på dig med en ängels tålamod, istället för att bara "råka" bli gravid ungefär samtidigt som ni ses eller lämna dig för någon annan.
Jag kan förstå att du vill ha kvar en sådan tjej, hon verkar vara en riktig pärla, och med en sådan pärla till flickvän och en samtidig ovilja att skaffa barn är det helt förståeligt att du förhalar.
Men iaf. jag tycker att du skall man up och sluta fly, och ge henne det hon vill ha, hon är värd det. Antingen det eller göra slut, men försök sluta förhala för det kommer leda till situationen jag beskrev. Att hon blir ensam, barnlös och bitter, och du skaffar barn med någon annan.