Visa ett inlägg
Gammal 2013-06-04, 09:48   #33314
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av mangemani Visa inlägg
knepig situation.
om jag inte alls var redo och tjejen ville ha barn och jag älskade henne, så skulle jag inte vilja utsätta henne för en massa falskhet och lögner, jag skulle säga som det var och lägga till "jag vet inte när jag är redo", då har jag sagt mitt och då får väl tjejen besluta vad hon vill göra, acceptera eller gå vidare.
skulle hon stannat kvar och låtsats som att hon accepterat det hela men ändå slinker in pikar och en massa tjat så att man själv mår piss, då skulle jag själv nog ta initiativet och göra slut.
i slutändan så är det ju ens eget välmående/hälsa som är det viktigaste tycker jag.
Precis där jag ligger nu, jag har sagt att jag kan inte säga säkert att jag vill, och hon fortsätter och "trycka" på mig att om jag inte säger vad jag vill då måste hon göra slut pga. att hon börjar bli gammal (läs fortfarande inte nära 30). Det är sjukt jobbigt.
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad