Citat:
Ursprungligen postat av Trouble
Som när Angel purknade till på dig efter ordväxlingen jag citerade på förra sidan?
Men det var ju du som läste in vad du trodde att hon ville ha sagt. För egen del såg jag inget passivt-aggressivt i hennes första fråga.
|
Hon förnekade det inte så det var imo helt rätt läst. Varför ska hon fråga mig om sådant annars, hon diskuterar inget med mig i allmänhet och diskuterar inte i den här tråden.
Det är en sak om Lellan eller t.o.m. du skulle säga något sådant, vi har diskuterat och även om vi inte kommit överens så har vi iaf en historia som man kan relatera till och jag kan även förstå om du med glimten i ögat säger "redan tillbaka?" och jag kan köpa det. Nu blev det bara cheap shots när jag drog (var inte inblandad i diskussionen utan inflikade bara ett "hejdå!") och sen när jag kom tillbaka.
Du är givetvis fri att tolka det hur du vill och det är rätt meningslöst att älta och diskutera det, leder inte till något positivt. Eller som du skulle ha sagt "vad ska vi göra med den informationen?"
Jag dramaqueenade ut, jag purknade på hennes cheapshots och jag reagerade. Det är överspelat för mig nu och jag använde det bara som exempel.