Visa ett inlägg
Gammal 2013-05-13, 08:55   #32062
MrBoris
Workaholic

MrBoriss avatar

Reg.datum: Jul 2004
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Ang det där "under din värdighet" från kompis som blivit singel med öl innanför västen, fulla killar - iaf, han bad om ursäkt sen och all good. Men nu fick jag detta:

"God morgon! Tack för svar, jag skäms ju när jag skrivit så där!
Jag tänkte på det där du skrev om att träffa andra än de gamla vanliga.. Jag och en kompis planerar en bring-a-friend-fest, det vore ju kul att ha med dig då! Annars kanske jag kan fixa en blind date åt dig iaf! "

Eftersom jag normalt är frivilligt naiv men känner att jag i det här fallet är lite clueless vill jag gärna ha input.. Bra el anus? Blev lite full i skratt och tänkte "aha, så jag blir inbjuden till gangbang istället?" men så kände jag att cynismen nog tog överhanden där.. :P

Såatte.. öh.. är det något vanligt fenomen? Med tanke på tidigare konversationen kanske inget jag direkt är pigg på. Men idén lät ju rätt... skoj? OM den är vad han skriver, alltså. (fast han behöver inte blinddatea till mig, kan själv)
Det mest klassiska knepet jag har när jag raggar tjejer är att låtsas som att jag försöker ragga åt dem, vipps så hamnar vi i säng. Såatte, bara så du vet.
Jag har lämnat kolozzeum p.g.a. kolo admins mörkning av statistik rörande brott, integration och asylsökande. När vi får en fri debatt endast då har Sverige en chans att komma på fötter igen. Jag lämnar efter mig en raggningsguide för dig som gillar att ragga tjejer på nattklubben
http://www.kolozzeum.com/forum/showp...ostcount=13997
MrBoris är inte uppkopplad