Citat:
Ursprungligen postat av Carnes
Det är exakt det jag menar. Problemet är tyvärr att kvinnor blir jobbigt behandlade på bla krogen.. Så det är liksom ett dilemma. Man up och ta för dig säger jag bara
Jag har aldrig haft en flickvän eller varit kär (Hur man nu vet om man är det anyway) Jag älskar dock att dejta och har dejat många tjejer ''exklusivt'' så det har egentligen varit pojkvän-flickvän fast endå inte.
En av mina favoritaktiviteter är att hoppa i sänghalmen, men om det leder till annat så är jag allt för det.
För mig kommer det ner till följande: Ser jag en tjej jag finner attraktiv så kör jag eftersom jag vill hoppa i sänghalmen. Är hon skön, kan vi hänga, är hon inte det så är det bye.
Mer eller mindre.
|
Jag gillar ditt sätt, ärligt utan att vilseleda, synd att det av någon anledning tar emot för en som tjej att ägna sig endast åt denna aktivitet
Jag behöver en relation för att "hoppa i sänghalmen" men det kanske är för att jag börjar bli vuxen för en gångs skull och som tjej så vill man ju gärna ha stabilitet det slipper ni killar tänka på verkar det som