Citat:
Ursprungligen postat av Fuark
först och främst, grymt pass, tungt och relativt hög volym. mirin'
also: dat cake   riktigt sexig best! utan jordgubbslagret hade den fått 10/10 rent estetiskt, nu får den 7/10, vilket iofs inte är fy skam det heller. would eat more than once
panelen säger kör på! men få se hela schemat först, så att jag kan kritiskt bedöma
edit: den här glada snickaren, fyller han 1000 år? 
|
Spanks!

Du får komma på nästa tårtkalas helt enkelt.
Schemat tänkte jag utgå från det som finns nålat i träningsdelen, skrivet av z_bumbi, och eventuellt modifiera lite att passa min smak. Men ja. Det blir mer underhållsträning än nåt annat. What say you?
Måndag 8/4
10 min crosstrainer
axeluppv
bänk
30 kg x 10
45 kg x 4, 5, 4, 3, 5
chins pron gr
4, 4, 4, 4, 3
axelpressar hantel
15 kg x 7, 7, 4
hantelpress snebänk
16 kg x 5
15 kg x 7, 6
flyes cc
27,5 x 8, 7, 7
bicepscurls cc
35 x 10
37,5 x 10, 8
triceps pressdown m rep
35 x 7, 7
30 x 7
rev pec deck
35,5 x 7, 7, 7
assisted dips
10 x 10
8 x 10
6 x 10
hantelcurls
12 kg x 14, 12 12
Passet ser kanske inte jättemycket ut för världen men det kändes väldigt bra idag. Bänken gick bra och jag gjorde dips (assisted, but still) för första gången utan att få ont i axlarna. Yay! Kommer trycka in det i nya schemat med. Målet är ju såklart oassisterade dips framöver. Även chinsen kändes bättre idag. Gott så.
Kommer avbryta deffen nu i dagarna med. Det är inte rimligt att försöka ligga på energiunderskott samtidigt som jag ska köra den här helvetesmånaden jag har framför mig. Det är bara att gilla läget och återuppta det sen igen.
Dock börjar jag bli sugen på en omgång 5-3-1 till. Arghl. Jag vill så mycket. Vi får se, helt enkelt. Ska väl sammanfatta deffen med innan den avbryts. Aja.