Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-28, 19:45   #1
hidden
Gömd

Reg.datum: Oct 2009
Frågeställning: Sexuella fantasier om alla tjejer du träffar?

Hej, dags för lite fredagsdiskussion här. Såg en tråd på ett annat forum som behandlade vad tjejer tycker angående att, enligt trådstartaren, ALLA (hetero)män har sexuella fantasier om nästan alla tjejer de träffar. Jag blev lite tveksam till detta påstående och skrev att det inte stämde (jag är kille). Trådstartaren stod på sig och ansåg att jag lever i förnekelse, vilket jag är övertygad om att jag inte är.

Därför vill jag vända mig till er andra killar här, rannsaka och analysera er själva, har ni sexuella fantasier om nästan ALLA tjejer du träffar på? Svara gärna i pollen om jag lyckas få upp den, och skriv gärna en fin reflektion. Självfallet kan man rimligen inte generalisera så grovt som trådstartaren på det andra forumet har gjort, men jag är intresserad av i hur stor utsträckning killar anser sig fantisera om nästan ALLA tjejer de träffar (ska försöka få så att pollen även kan besvaras om vad tjejer tror).

Mina erfarenheter av sexuella fantasier:
Tjejer som jag är småkär eller rent utav är förälskad i har jag gärna sexuella fantasier om. Ingen tvekan om saken. Men träffar jag på en tråkig krogbrud, random kassörska eller den lokala frisören så strömmar inga sådana fantasier till mina tankar. Även tjejer som jag gått i samma klass med och som jag inte varit intresserad av annat än att vara vänner eller pluggkompisar har jag inte haft sexuella fantasier om.
hidden är inte uppkopplad   Svara med citat