Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-20, 15:01   #63
Fet
Registered User

Reg.datum: Dec 2012
Citat:
Ursprungligen postat av gohardorgohome Visa inlägg
Bigorexia kallas det.

mvh
Skulle inte jag vilja säga, det är inte så att jag är stor i verkligheten men ser mig som liten i spegeln.

Citat:
Ursprungligen postat av Pretorian Visa inlägg
Det har gått bra för dig och du har fått resultat. Många jämför sig säkert med en sån som DIG och tycker att DU får mer resultat än DEM SJÄLVA.
Ja, jag har fått resultat det säger jag inte, enligt vissa kanske bra resultat men inte enligt mig själv. Även om jag nu inte jämför mig med någon annan så känns det som jag utvecklats så långsamt fast jag skulle kunna växa snabbare. Förstår du hur jag tänker? Jag förstår att jag såklart inte kan växa snabbare än min genetik låter mig, men det känns som att det inte är min genetik som håller tillbaka mina ökningar utan något annat, som om jag tränar helt fel...

Citat:
Ursprungligen postat av Duran Visa inlägg
Jag tycker att du ska soulsearcha lite angående varför det här tar så stor plats i ditt liv. Får du ut mer positivt än negativt av din fixering (som jag tycker att det låter som) vid att vara stor? När man är väldigt insnöad på ett visst tänk kan det vara svårt att ändra inställning men det går om man vågar ifrågasätta sig själv och sina egna motiv. Jag menar inte att du ska sluta träna eller sluta vilja få resultat av träningen men fundera över om den psykiska energi du lägger på det här leder dig till ett liv som du trivs med och om du verkligen skulle må så mycket bättre om du bara blev större. Skulle du inte flytta fram gränsen för vad som är tillräckligt och vara missnöjd iallafall?
Jag vet inte varför det är så viktigt för mig egentligen, troligtvis för att den närmaste tiden innan jag började styrketräna så var jag ganska smal och skämdes över hur jag ser ut, och har sedan jag börjat träna drömt om en fysik jag inte behövt skämmas över eller gladeligen kunnat visa upp, eller tävla med. Jag har alltid velat vara bäst på det jag gjort, har inte klarat av att se någon vara bättre än mig själv vad det än handlat om.
Fet är inte uppkopplad