Citat:
Ursprungligen postat av delta_mats
Såg att det smög sig in dyngtunga stångcurlar sista passet också!
Jag tycker det är svårt att använda remmar, har testat lite men gillar inte när man inte får till dom exakt likadant på bägge sidor. Dessutom föredrar jag att direkt från stående gå ner och greppa stången. Tumgrepp kan ju vara något också, gör ont men kanske är värt det för ett par extra reps.
När jag kör mixat med magnesium och en bra lättrad stång så håller dock greppet utan problem.
|
Jo, och idag känns det som att någon kastat in ett par nävar grus i armarna. Det blev en rejäl chock för dom små liven!
Idag hände det som
INTE FICK hända. Jag har blivit sjuk. Började känna mig mer och mer krasslig ju längre dagen gick. På morgonen kände jag mig i princip helt fräsch. Om jag känner mig såhär imorgon så måste jag sjukskriva mig. Har dock förhoppning att det är snabbt över. Hoppas på att vara fräsch på fredag! Känns som att det kan vara en snabbis på nåt sätt.
Körde ett mycket lätt träningspass idag. Ingen ide att skriva upp mer noga då jag körde superduperlätt. Det var nog egentligen helt onödigt att köra, men det känns lite bättre att aktivera musklerna lite.
Körde dessa övningar:
Flyes
Hantelpress plan
Sittande triceps bakom huvudet hantel en arm