Visa ett inlägg
Gammal 2012-12-01, 14:00   #27889
filmjölk
Banned User

Reg.datum: Feb 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg

Nej, gud nej.. kommer inte ta kontakt med någon el prata med någon. Det är ju det som är problemet; jag övergeneraliserar så jag knappt vågar möta en killes blick. Eller tjejs. Känner mig.. tja, pestsmittad. Men men, du har rätt.. kan ju bli bra med tiden, är himla långsam av mig generellt. Inte direkt typen som blir kär stup i kvarten. El kvartalet. El årligen. El öht.
Du är kräsen och faller inte så lätt (det är positivt) då blir ju själva relationen på sätt och vis mer betydelsefull (även om den inte varade så länge). Så det är inte så konstigt att du mår dåligt när den är avslutad. Det är inget fel i det heller, bättre att bearbeta (även älta) än att bara låtsas som ingenting. Det var (är) en väldigt fin kille som du var kär i, och det skulle vara konstigt om du inte funderade på honom, oroade dig för honom, saknade honom etc.

Det har gått 1,5 månad, det är ok att vara ett knäppt vrak då. Om du kunde agera och tänka som om ingenting har hänt eller du inte förlorat något, då skulle det vara långt värre i mina ögon.

Det löser sig, ge det mer tid. /mvh.
filmjölk är inte uppkopplad