|
Ja jag tränade ju det där aptråkiga passet ben igår igen. Hade ont om tid på mig så fick bli ett kort men intensivt pass.
Började med raka mark supersetat med liggande lårcurl. Blev 5-6 set där det mest framträdande var en strikt 20a på 120.
Efter det blev det en jädra massa (15-20set) benspark, både enben och tvåben. Kickade runt lite och efter ett tag lyckades jag hitta både vinklar som funkade och fick hjärnan att gå över till lite mer Kontakt och TUT och jag fick nog quadsen en aning trötta ändå utan att knäna gjorde för ont. Kändes tungt att gå upp för trappan iaf. Ge mig några pass till så ska jag nog få till en bra benträning trots fjollerier.
På tok för lite sömn i natt men i eftermiddag blir det iaf det roligaste passet nu; axlar och bröst. Kommer bli smutt.
Schemamässigt så funderar jag på att gå över till 3-1-3 igen, ska bara synka vilodagen med tjejen.
Ny all time high vikt i helgen, söndag kväll tickade jag in på 93.6 medan jag imorse låg på mer modesta 91.9. Men nu börjar jag känna mig fet så ska verkligen börja skära ned nu.
|