Visa ett inlägg
Gammal 2012-11-15, 15:35   #27582
shadowfire
Hillgoat Deluxe

shadowfires avatar

Reg.datum: Feb 2006
Citat:
Ursprungligen postat av cerebral Visa inlägg
Aha där ser man ja det är f***igt beteende tycker jag om det är så...jag tycker faktiskt att om man är seriöst intresserad av någon så ger man fan i att ens överväga andra just då. Men så är ju jag en loyal shysst person med då. Och iof... som WHITEFOLKS sa en del folk har ju ingen anledning att vara ärlig i en del lägen såklart...han vet mycket väl att han inte skulle ha en chans kvar om jag visste att han kollat med nån annan emellan.
Jag har inget mega självförtroende men självrespekt kan man ju ha ändå, i helvete att jag är någons andrahandsval om jag är medveten om det!

Synd att du råkat ut för det med :/ Tyvärr finns det ju precis lika många bitchar som det finns idioter till män... men helt rätt, bara att tänka att bra att jag fick reda på det snabbt istället för ännu längre in och avfärdad!
Ja exakt, sedan finns det så många andra fina människor där ute att träffa istället, så sådant där bekommer mig inte längre. Man får värdera sig själv högt och som spettet sa så se det som att han går miste om dig - inte tvärtom.

Journalen
shadowfire är inte uppkopplad