Visa ett inlägg
Gammal 2012-10-06, 19:36   #147
toalettmysaren
Registered User

toalettmysarens avatar

Reg.datum: Feb 2010
träningsvärken har smygit på sig mer och mer över dagen, riktigt galen träningsvärk nu! särskilt i övre rygg, känner att jag har lacklustat en hel del där tidigare på värkfronten, brukar mest ha i filéerna och latsen. I like it .

Ljuva tider nu för en riktig gamernerd som mig, kärringen är iväg på överasknings30årskalas med sina brudpolare, lillan ligger redan däckad och sover sen länge då jag spelade det hela smart då jag visste kärringen skulle vara borta genom att dra på busplaneten efter jag "satte dit henne". Busade halvt ihjäl hon där, sen hem och veva ihop lite käk och sen var hon som färdig. Nu är klockan 20:24, jag sitter med en kopp kaffe och det bruna guldet*(pepsi max) i kylen och väntar på att klockan ska slå 21:00 för då är det dags för sista kvartsfinalen i season 2 finals av League Of Legends!

OCH EFTER DET SEMIFINALERNA! woohoooo... nu sitter 95% av mina läsare och tänker:

League Of Legends mina herrar är ett lite "moba/dota"-aktigt spel, som har på senare år exploderat över interwebben och knuffar giganter som starcraft2 åt sidan utan problem och har växt till den största e-sporten just nu, prispengarna därefter också, $3m är det på spel på season 2 finals!

Kvar är mitt favoritteam förstås, mest Clg.EU för att froggen spelar där i mina ögon lätt världens bästa spelare, stort fan av snoopeh också. De spelar den sista kvarten idag innan semis.. , tyvärr är teamet som helhet förmodligen inte top3, koreanerna är äckliga i vanlig ordning i datorspel, men vi får se. jag blir gärna bevisad motsatsen om man säger så .

här har ni en direktlänk till sändningen som startar 21:00

http://www.own3d.tv/RiotHD
Är lätt värt att gå in bara för att se starten på sändningen även om ni är totalt ointresserade för att se scenen de har byggt upp utanför staples center Kalifornien med massa nerdfanboys som sitter i publiken, brud som tv-host och hur de #kaxar upp teamsen med coola foton, lineups och annat vilket ser så sjukt roligt ut med tanke på att de ser nördigare ut än sinnesbilden av en nörd .

cliffs:
tjejen är borta, lillan sover, gamingstreamkväll med lite pepsi max... LJUVLIGT

*bruna guldet är ett uttryck lånat av king grub, cred ges där cred förtjänas!

bänk: 100kg (9/10 -13) - ~65kg (21/2 -12)
böj: 110kg (6/7 -13) - ~75kg (3/9 -12)
mark: 160kg@80kg (26/3 -14) - ~100kg (1/3 -12)
toalettmysaren är inte uppkopplad   Svara med citat