Visa ett inlägg
Gammal 2012-09-22, 17:14   #672
Gurkyngel
Registered User

Gurkyngels avatar

Reg.datum: Dec 2010
Citat:
Ursprungligen postat av Reaper123 Visa inlägg
Okej, känns som en riktig bakdag idag för vädret är rent ut sagt värdelös då regnet öser ner! Så blir nog en snabb sväng till affären för att fylla på med det som saknas!

Ja men precis, man kan inte alltid lyckas första gången, men var åtminstone inte helt bortkastat! Tror nästa får bli en "vanlijbomb" smakmässigt så man får lite mer godis-känsla, sen är jag bra sugen på att doppa dom i >70% kakao choklad men då drar det genast iväg med både fett och kolhydrater!

Nåja, skam den som ger sig!

Hehe ja Dock lite osäker på om jag gillar det här med att inte vara anonym längre...
Det är verkligen synd att choklad är så kcal-tätt. Allt blir ju så mycket godare med choklad. Åh choklad... lördagkväll... you've got me started

Pizzamuffinsarna såg ju heeeelt fantastiska ut btw

Citat:
Ursprungligen postat av Tompann Visa inlägg
Tror du detta funkar med chokladkasein också? Såg ju sjukt gott ut men orkar inte dra iväg en ny order på pulver då min leverans kom igår...

Testade dina skumrutor igår förresten, fiasko för mig. Allt gelatin la sig i botten sen så blev det ''skumsmet'' ovanpå :P
Jag tror att det går alldeles utmärkt att byta ut mot kasein. Tänk bara på att det binder vätska bättre än vassle så du får free-basea lite med vattenmängden.

Trist att det sket sig med skumrutorna... undrar vad som gick snett? Om du vågar dig på ett nytt försök önskar jag dig lycka till! Du borde göra det för dom är grymt goda!