Visa ett inlägg
Gammal 2012-07-12, 13:21   #24639
Spettet
Registered User

Spettets avatar

Reg.datum: Sep 2011
Citat:
Ursprungligen postat av WHITEFOLKS Visa inlägg
Varit mer drivande och mindre passiv antagligen, nu svarade hon bara på det du frågade och försökte inte direkt lösa problemen.

Men det är iofs bara sms så det går inte direkt att säga.

Självaste poängen här är att det är inte så mycket du kan göra i det här läget, är hon intresserad så kommer hon antagligen höra av sig på ett eller annat sätt, är hon det inte så gör hon det antagligen inte.
Precis, inget i den konversationen tyder på varken intresserad eller ointresserad en helt vanlig konversation på sms. Hon har kännts likadan när det kommet det sådant att man tror att hon är ointrsserad men inte är det.

Eftersom hon sa att hon ska kolla hur det såg ut veckan därpå så verkar det som att det ev är ett försök, jag vet inte hur det funkar i resturang branschen man dom kanske får veta scheman i helgen eller slutet av helgen. Det är som alla säger bara att vänta, jag hatar väntat att man inte vet om man får något svar.

Sen finns det en till aspekt som bör berättas och som kan påverka. Det är så att hon ska åka iväg på sådana work/travel i september och kommer hem i april 2013 och läste på hennes blogg att hon inte tänkte hitta någon nu innan resen men det skrev hon för några månader sedan och nu träffar/träffade hon mig. Kan ju vara så att hon kanske börjar få känslor och känner att det inte funkar nu innan resan. Bara en teori.