Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Om vi tar det där fetstilta; så tror jag inte jag är ensam med att tycka sånt är så oattraktivt att det som hade kunnat bli kalas inte kan bli det just av den anledningen att ngn lurar in sig i en första sortering genom att verka "bättre". Lite svårt att uttrycka här i tråden, men det kan bli som ett fel som hänger med och omöjliggör långt mer än vad det hade gjort med öppenhet ang det som inte var så "topp".
Dessutom: sjukt jobbigt att inleda och avleda förhållanden, uff uff! Så jäkla härligt är det väl inte om det inte är härligt förhållande, att det är värt allt det, tycker då inte jag iaf.
Men jag tror absolut att det finns ngn för alla, ibland vet man inte vart el vem så det gäller väl att ha positiv förväntan och att våga tro att folk gillar en, för att man känner sig som en rätt bra person, att man blivit ngn man vill stå för att man är! 
|
Fast det där beror ju på vad det är för sorts lögner och om du någonsin får reda på det.
Kan ju vara allt från falska komplimanger till att inte avslöja att man tidigare varit otrogen eller t.ex. att "dubbeldejta".
Den andra delen om att våga tro på sig själv osv är ju en sån sak som definitivt blir lättare som tjej. Du får ju uppskattning osv "automatiskt" och du kan ha en viss trygghet i att man är "efterfrågad".
Det närmaste du kan komma att vara en medioker kille som inte är duktigt socialt är nog att vara väldigt överviktig som tjej och inte ens då.
Jag kan inte minnas senast jag fick en komplimang för att jag såg bra ut eller någon som flirtade med mig.