Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-26, 17:42   #29
toalettmysaren
Registered User

toalettmysarens avatar

Reg.datum: Feb 2010
tisdag 26/6 Rygg

Satt mig själv i hård-hårddeff nu då jag är less på att inte få några resultat senaste veckorna trots att jag tycker jag deffar, och resultaten i gymmet har låtit vänta på sig så likest känner jag, om jag inte ökar i gymmet kan jag lika gärna satsa på midjemåttet, skulle tro att jag helt enkelt deffar mindre effektivt än några veckor tidigare, det ska de bli ändring på, tjockade dessutom till mig en del i Piteå nu bara på några dagar... bjuds på så mycket gott hemma hos mors-fars.

Hittills idag har det blitt en kvarg på morgonen, lite kaffe och en banan, proteinshake till träningen(2x), middag blev det som vanligt med la familia där det bjöds på stuvade makaroner och korv, that said portionen min blev ganska viktad åt korv och mindre makaroner.

E väl inte direkt optad deffar eller byggarkäk men nån måtta får det ju vara, lillan måste ju få äta sitt.

Iaf, gymmet då.

marklyft

uppvärmn med stång
uppvärmn 60kg
uppvärmn 90kg
7x 110kg
5x 120kg
5x 110kg

Blev så jävla slut fysiskt, så klev ner, femman på 120 satt relativt bra dock.

Chins
uppvärmn 7x 30kg hjälp
6x 23kg hjälp
6x 23kg hjälp
4x 23kg hjälp

Kämpar på!

Ryggresningar
uppvärmn
x 10kg vikt
x 10kg vikt
x 10kg vikt

Räknade inte hur många det blev på respektive set, körde bara tills jag var helt slut och fokuserade mest på att ha kontakt och bra metodiska rullningar.

Får kanske börja peta in i dumbbellen igen hur mkt jag äter om jag ska få någon ordning på det här, men tänkte främst bara vara hårdare med mig själv och följa den rutinen som gjorde att jag skalade av nästan 10kg där i början av min träning så enkelt.

Senast redigerad av toalettmysaren den 2012-06-26 klockan 17:44.
toalettmysaren är inte uppkopplad   Svara med citat