Örni 2012
Så här långt i år har det blivit Alströmer och en variant av kval till SM på det så nu är Det oktober som är huvudmålet. Efter SM blir det Zilina Slovakien och Mozolani Fitness Classic. Kommer bli grymt kul så håller mig skärpt igenom att föra Journal.
Än så länge har det blivit rygg, baksida ben, bröst efter tävlingen men kör oftast 2 pass om dagen varannan vecka och 1-2 pass om dagen dom veckor jag har mina barn. Fungerar bra då jag enbart har mig själv att tänka på när kidsen inte är här och kan sova, äta och leva byggning fullt ut.
Senaste bröstpasset blev som följer.
Körde lugnt då det är första passet med bänk på 2 månader. Börjar alltid med sendbänk och blev ett par arbetset på 140kg. Forstatte sedan med lutande hantelpress och 55kg hantlarna. Blev även där 3 arbetset med 12reppare. Flyes efter det och hög intensitet och kontraktion med 5 set på maxmag. Flyes i cable fick avsluta passet med 5 set på 30kgs och jobba hårt med kontakt och kontraktion. Bra tryck efter passet.
Ser fram mot dagens armpass. Finns energin blir det mage, vader och axlar ikväll vilket inte ska vara något problem. Bara hem och äta samt sova ett par timmar innan och tillbaka till gymmet vid åttatiden. Kardio 20min efter varje pass med.
|