Visa ett inlägg
Gammal 2012-06-19, 15:27   #13
TomasB
Registered User

TomasBs avatar

Reg.datum: Sep 2009
Citat:
Ursprungligen postat av SassyFit Visa inlägg
Jag är en student som gillar att festa och råkar lida av generna som gör att jag varken kräks eller blir bakfull (och det är tydligen tecken på att jag tillhör högriskgruppen för blivande alkoholister) märker ingen som helst skillnad vad jag dricker.

Hur du ska äta är omöjligt att svara men ska man vara opti gäller det att ligga lågt med kolhydrater och fett och försöka satsa på enbart proteinkäk som kvarg, keso mini, tonfisk och kyckling den dagen man ska dricka. Men för just illamåendet har jag inget svar på för jag har inte mått dåligt på fyllan.

Jag tror fortfarande på att du ska dricka mindre. Du lär ändå känna av dopaminet efter två lättöl redan eftersom du inte druckit på länge (vit månad ska vara på 6 veckor, annars så känner man inte av dopaminet så tidigt...).
Du svarar på allt utom det TS vill veta.
Och nej du riskerar varken mer eller mindre i nån riskgrupp för att du inte blir bakis. Den som sagt något så jävla dumt bör göra om och rätt.

Och det sista är bara efterblivet. Varför skulle det ta 6 veckor för allas dopaminförråd att fyllas på?