Visa ett inlägg
Gammal 2012-04-23, 09:51   #12
Patriarch K
Registered User

Patriarch Ks avatar

Reg.datum: Nov 2003
Kanske inte någon mardrömshistoria, men den första jag träffade hade en jättetrevlig bild på sin profil och beskrivningen var kalaskul och hon verkade väldigt liten, ettrig, rolig och söt.
När hon skrev till mig verkade hon ha väldigt gott självförtroende och var rolig och social.

När vi sedan träffades IRL så var hon lite fet, WT samt blyg och tråkig. Efter vi ätit mat en timma så separerades vi och hon sa väl något i stil med "Vi hörs väl?" varpå jag sa "Ja, absolut!". Sedan hörde hon av sig och jag svarade aldrig mer.

En annan var astrevlig att skriva med och vi skrev långa mail till varandra. Bilden hon hade såg hon bra ut på. När vi väl träffades så var hon förvisso astrevlig, men hon såg verkligen inte bra ut. Det som drog ner henne var att hon hade fullt med fjun under näsan som nästan var en mustasch. Värsta jag sett tror jag!
Efter vi träffats så kände jag att hon var såpass trevlig att jag ville ge henne en chans till i hopp att hon rakat bort mustaschen igen. Dock hade hon inte gjort det andra gången vi sågs så då blev det papperskorgen tyvärr.

Inga jättekonstiga saker direkt, men det är väl det negativa jag fått uppleva.
Patriarch K är inte uppkopplad   Svara med citat