Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-22, 17:28   #19041
Hetz
Registered User

Hetzs avatar

Reg.datum: Sep 2011
Har läst några sidor tillbaka och finns väl inget direkt citat som sammanfattar det jag vill förklara, så här kommer det med viss anknytning till det som sagts innan;

Man utvecklas ju hela tiden som människa och i regel tycker jag att det spelas för många spel hela tiden. Jag tror mycket på att man först och främst måste rannsaka sig själv och tänka: vad är jag ute efter? Att ligga? Att flirta? Ett förhållande? Sedan agera efter det

En tumregel jag har är att vågar man ragga ja då ska man kunna ta nobben också och kunna gå vidare utan att gräva ner sig totalt. Vad är det värsta som kan hända? Killen/tjejen säger tack men nej tack och sen går? Ja det var väl inte så farligt

När man väl börjar datea har jag många vänner som tror att så länge man har bra sex så ska allt vara skitbra sen. Oftast är det inte självförtroende som fattas hos någon av parterna utan snarare förståelse för att man måste ge varandra stimulans i allt runtomkring också - att man är bra på att lyssna, trösta, ge råd, pusha varandra och finnas för varandra

"Killar vet inte hur de ska förhålla sig till tjejer" är ett resonemang som nämndes längre bak och som jag inte riktigt köper. Vet man inte hur tjejer förhåller sig p.g.a att man inte vet eller för att man inte försökt ta reda på hur de är?

Våga våga våga

Senast redigerad av Hetz den 2012-03-22 klockan 17:30.
Hetz är inte uppkopplad