Visa ett inlägg
Gammal 2012-03-05, 22:11   #18424
mikaelj
Vrickad & älskvard

mikaeljs avatar

Reg.datum: Oct 2008
Citat:
Ursprungligen postat av Lellan Visa inlägg
Det är nog snarare att man tyvärr inte kan vara lika flörtig mot killar för då ses man som teaser, där får man vara mer vänlig än flörtig helt enkelt. Inte så översvallande.
Intressant sätt att se på det. Vad betyder "flirt" för dig? Vad har det för syfte?

Citat:
Ursprungligen postat av Lellan
Vet inte hur kem kastrering fungerar på tjejer. Vissa antidep fungerar väl lite utsläckande, men anser mig lycklig i livet så det vore väl konstigt att knapra sådana av den anledningen!
Mm, läkaren hade nog blivit lite förbryllad om du bett om piller för att dämpa sexlusten.

Citat:
Ursprungligen postat av shadowfire
Det är alltså inte bara singeltjejer eller dates, utan även tjejkompisar, flyktigt bekanta, arbetskollegor och nu främlingar.
Haha, OK. Ett synnerligen udda händelseförlopp. Ja, då måste det vara den där tatueringen "mysfarbror" du har i pannan ;-)
Scratch89: Du verkar tro att vi alla blir lite hårda i byxan av att dränka oss i sockerlösning. | stevebc: 85 kg extra i dips? Nu är du skäggstark på riktigt! Karlos: Ditt sista marklyft var något av det coolaste jag sett i styrkelyftsväg live. | camilla: du är en extrem teoretiker och totalt känslokall.

Senast redigerad av mikaelj den 2012-03-05 klockan 22:14.
mikaelj är inte uppkopplad